Pokemon Go este folosit mai des decât WhatsApp și e o mină de aur pentru Nintendo
Japonezii de la Nintendo au dat lovitura cu Pokemon Go. Jocul, care combină franciza veche de 20 de ani cu realitatea augmentată, permite jucătorilor să se plimbe în viața reală, căutând personaje din seria Pokemon, pe ecranele telefoanelor.
În Statele Unite, la două zile după lansare, jocul era deja instalat pe mai mult de 5% din dispozitivele cu sistemul de operare Android, depășind Tinder, platformă care este prezentă pe numai 2% din terminalele cu Android ale americanilor.
Și, dacă aceste cifre vi se par impresionante, să știți că nu sunt singurele de acest gen. Rata zilnică a utilizatorilor activi este aproape egală cu cea a reţelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat în medie 43 de minute pe zi, mult decât WhatsApp sau Instagram.
Cu toate că Pokemon Go va fi destul de dificil de monetizat (nu costă să-l descarci sau să-l joci, dar poți alege să plătești pentru diverse elemente din cadrul jocului), asta nu înseamnă că Nintento nu profită pe seama lui. Capitalizarea de piaţă a Nintendo a crescut în două zile cu 7,5 miliarde de dolari. Acţiunile Nintendo au crescut luni cu 25%, la cel mai ridicat nivel atins din noiembrie. De la închiderea tranzacţiilor de joi, titlurile Nintendo au urcat cu 36%.
Având în vedere că jocul a fost lansat oficial doar în SUA, Australia şi Noua Zeelandă, rezultatele înregistrate sunt de apreciat.
Pokemon Go urmează să fie lansat și în alte țări, însă nu se știe când va ajuge oficial și în România. Cu toate acestea, utilizatorii români care l-au instalat din surse neoficiale au deja un grup de Facebook, numit Pokemon Go Romania, pe care fac schimb de trucuri și informații.